Hyvitys -ja palautuskäytännöt
Tämä on näytesivu.
Yleiskatsaus
Hyvitys- ja palautuskäytäntömme ovat voimassa 30 päivän ajan. Jos ostoksestasi on kulunut 30 päivää,emme voi tarjota sinulle täyttä hyvitystä tai tuotteen vaihtoa.
Jotta tuotteesi palautus voidaan hyväksyä, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin se oli saadessasi sen. Se täytyy myös palauttaa alkuperäisessä pakkauksessaan.
On useita tuotetyyppejä, joita ei voi palauttaa. Vanhenevia tuotteita, kuten ruokaa, kukkia, sanomalehtiä tai aikakauslehtiä ei voi palauttaa. Emme myöskään hyväksy palautettavaksi intiiimi- tai terveydenhoitotuotteita, vaarallisia materiaaleja emmekä syttyviä nesteitä tai kaasuja.
Muita ei-palautuskelpoisia tuotteita ovat:
- Lahjakortit
- Ladattavat ohjelmistotuotteet
- Eräät terveys- ja hyvinvointituotteet
Jotta voisimme käsitellä palautuksesi, tarvitsemme kuitein tai ostotositteen.
Älä palauta tuotetta valmistajalle.
Joissain tapauksessa annamme vain osittaisen hyvityksen.
- Kirjat, joissa on selkeitä käytön merkkejä
- Avatut CD- ja DVD-levyt, ohjelmistot, tietokonepelit, kasettinauhat tai vinyylilevyt.
- Kaikki tuotteet, jotka eivät ole alkuperäisessä kunnossaan, ovat vahingoittuneet tai joista puuttuu osia meistä riippumattomista syistä.
- Mitkä tahansa tuotteet, jotka palautetaan, kun niiden toimituksesta on kulunut yli 30 päivää
Hyvitykset
Kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteesi ja tarkistaneet sen, lähetämme sähköpostiisi viestin, jossa kerromme saanemme palautetun tuotteesi. Ilmoitamme myös, onko palautuksesi hyväksytty vai hylätty.
Jos se on hyväksytty, hyvityksesi käsitellään ja rahat palautetaan tietyn ajan kuluttua automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäisellä maksutavallasi.
Viivästyneet tai saamatta jääneet hyvityksetJos et ole vielä saanut hyvitystäsi, tarkista pankkitilisi uudelleen.
Ota sitten yhteyttä luottokorttisi myöntäjään. Hyvityksesi virallinen siirto tilillesi saattaa kestää jonkin aikaa.
Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Pankit soveltavat usein jonkin pituista käsittelyaikaa, ennen kuin rahat siirretään tilillesi.
Jos olet tehnyt tämän kaiken, mutta et silti ole saanut hyvitystäsi, voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa {email address}.
AlennusmyyntituotteetAnnamme hyvityksen vain normaalihintaisista tuotteista. Alennettuun hintaan myytyjä tuotteita ei hyvitetä.
Korvaavat tuotteet
Korvaamme tuotteen toisella vain silloin, kun ne ovat viallisia tai vahingoittuneita. Jos haluat saada sen vaihdetuksi toiseen samanlaiseen tuotteeseen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen {email address} ja lähetä tuotteesi osoitteeseen: {physical address}.
Lahjat
Jos tuotteesi oli ostohetkellä merkitty lahjaksi ja lähetetty suoraan sinulle, saat palautuksesi arvoa vastaavan lahjavoucherin. Lahjavoucher postitetaan sinulle heti, kun palautuksesi on vastaanotettu.
Jos tuotetta ei oltu merkitty lahjaksi ostohetkellä, tai jos lahjan antaja oli pyytänyt tilausta lähetettäväksi itselleen, jotta hän voisi antaa lahjansa sinulle itse, lähetämme hyvityksen lahjan antajalle, ja hän saa tiedon palautuksestasi.
Palautusten kuljetukset
Palauta tuotteesi postittamalla se osoitteeseen: {physical address}.
Olet itse vastuussa palautuksesi kuljetuskustannuksista. Kuljetuskustannuksia ei hyvitetä. Jos saat hyvityksen, kuljetuskustannukset vähennetään hyvityksestäsi.
Tuotteen saapumisaika sinulle saattaa vaihdella asuinpaikastasi riippuen.
Jos palautat arvokkaita tuotteita, sinun kannattaa harkita jäljitettävän kuljetuspalvelun käyttöä tai kuljetusvakuutuksen ottamista. Me emme voi taata sitä, että lähetyksesi saapuu meille.
Tarvitsetko apua?
Jos sinulla on kysyttävää palautuksista ja hyvityksistä, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen {email}.